سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره و حفاظ ساختمان

درب آهنی حیاط غرب تهران

 درب آهنی

بی تردید یکی از عوامل مهم در ایجاد زیبایی، امنیت و استفاده بهینه از انرژی منازل، وجود درب حیاط مناسب است. انتخاب و خرید درب حیاط مناسب راهکاری است که می توان ظاهر ساختمان را به روز رسانی کرد و ارزش منزل هم بالطبع بالاتر می رود. درب فلزی حیاط و به خصوص از نوع آهنی در عین زیبایی، از استحکام قابل توجهی برخوردار است که مسلما امنیت منازل و ساختمان ها بسیار بالاتر می رود که توس افراد جوشکار سیار غرب تهران ساخته و نصب میشود درب های آهنی به لحاظ طرح و مدل تنوع بسیاری دارد و از این رو در زیبا و جذاب سازی ظاهر ساختمان تاثیر بسیاری دارد. در این مقاله قصد آن را داریم تا درب آهنی حیاط را مورد بررسی قرار دهیم.

 

اگر غرب تهران هستید، ساخت حفاظ های ساختمان خود را به ما سفارش دهید

با تلفن 09124199829   تماس بگیرید


نکات لازم به هنگام خرید درب آهنی مناسب برای حیاط
اگر قصد خرید یک درب آهنی مناسب برای حیاط خود هستید، باید به هنگام خرید، نکات لازم را رعایت کنید. نخستین نکته مورد توجه آن است که دربی که قصد خرید آن را دارید چه کاربری خواهد داشت. به عبارتی آیا برای حیاط استفاده خواهد شد یا این که برای پارکینگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
نکته دوم آن است که به اندازه درب مورد نیاز توجه شود. اگر می خواهید درب آکاردئونی یا درب آهنی مناسب برای حیاط خریداری کنید باید ابعاد آن با حیاط متناسب باشد. معمولا اندازه استاندارد برای درب های حیاط که قرار است در ورودی های بسیار بزرگ نصب شود، در حدود 6 متر و برای ورودی هایی با عرض متوسط، در حدود 3 متر است. معمولا ارتفاع درب ها  هم چیزی در حدود 210 سانتیمتر می شود.
نکته سوم هم جنس درب حیاط است. جنس درب مساله بسیار مهمی به شمار می رود. به این صورت که آهن یا فلزی که جنس درب را تشکیل داده است، مقاومت کافی را داشته باشد و با گذشت زمان دچار فرسودگی و خوردگی نشود. از این رو توصیه می شود به هنگام انتخاب و خرید درب، از نظرات یک کارشناس بهره مند شوید.


انواع درب های آهنی حیاط
مزایای درب های آهنی حیاط
درب های آهنی حیاط در مقایسه با درب هایی که از جنس دیگر ساخته شده اند، مزیت های مختلفی دارند. در ادامه به توضیح هر یک از این مزیت ها پرداخته ایم.


امنیت بالا و مطلوب
از جمله مسائل مهم در ساخت آپارتمان ها و منازل، توجه به امنیت آن هاست. امنیت هم هنگامی برقرار می شود که هیچ گونه تعرض و نفوذ به محیط منزل و آپارتمان امکان پذیر نباشد. برای ایجاد امنیت منزل می توان اقدامات مختلفی انجام داد. استفاده از حفاظ های روی دیوار، درب ها و پنجره ها، به کارگیری دوربین های مدار بسته و .... نمونه هایی از این اقدامات است. اما یکی از قسمت های مهم ساختمان ها و منازل، درب حیاط است که باید از جنس محکم و بادوام ساخته شود. درب های آهنی از جمله بهترین نوع درب ها برای حیاط منازل و ساختمان هاست که استحکام و دوام آن ها بسیار زیاد است. زیرا این درب ها هم در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار محکم بوده و تغییر شکل نمی دهند و هم این که در برابر ورود افراد بیگانه و غریبه نفوذناپذیر هستند. از این رو برای افزایش امنیت منازل و ساختمان ها بهتر است از درب های آهنی استفاده شود. هم چنین می توان روی این درب ها قفل های محکم و ایمین را نصب کرد که باعث افزایش امنیت آن ها می شود.


مزیت دیگر درب های آهنی، زیبایی آن هاست. به این منظور کافی است در کوچه ها و معابر محلات مسکونی قدمی بزنید تا از دیدن تنوع فراوان درب های آهنی حیاط ها شگفت زده شوید. امروزه درب های آهنی حیاط ها در تنوع زیادی توسط آهنگری غرب تهران طراحی و ساخته می شود. مدل های متنوع و زیبایی از درب های آهنی تولید می شود که هر یک زیبایی های خاص خود را دارد. درب آهنی مهمترین  و اصلی ترین قسمت هر ساختمان است که در خرید آن مانند حفاظ پنجره باید دقت و وسواس زیادی به خرج داد.


درب آهنی حیاط غرب تهران
شهر تهران به دلیل وجود جمعیت انبوه، حفظ منازل و ساختمان ها از ورود سارقین و افراد غریبه مقوله ای بسیار مهم است. به دلیل این که بیشتر منازل در تهران، به صورت آپارتمان ساخته شده است، وجود یک درب آهنی حیاط که بتواند جوابگوی ورود و خروج آسان افراد و خودروها باشد و در عین حال امنیت لازم را هم ایجاد کند، ضروری و الزامی است. واحدهای مسکونی و آپارتمان های بی شماری در محله های غرب تهران وجود دارد که هر کدام نیازمند یک درب برای حیاط هستند. از این رو مالکان این واحدها در غرب تهران، می توانند از طریق تماس با مراکز ساخت درب آهنی حیاط، یک درب متناسب با حیاط خود که استحکام و دوام بالا داشته باشد را سفارش دهند.