سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره و حفاظ ساختمان

تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی در تهران
تعمیر کولر گازی در تهران با بکار گیری افراد متخصص، یکی از معروف ترین و خبره ترین مراکز معتبر در حوزه ی  تعمیر کولر گازی در تهران می باشد که به صورت 24 ساعته در خدمت تمامی هموطنان عزیز می باشد

اصلی ترین و مهم ترین موضوع در تعمیر کولر گازی، تشخیص درست خرابی کولر گازی و در نهایت حضور به موقع تعمیر کاران در محل است. کارشناسان خبره و متخصص ما در تعمیر کولر گازی در تهران با پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه  کمک بسیار فراوانی به شما عزیزان می کنند.
عیب یابی، سرویس و تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت کافی دارد. تعمیر کولر گازی در تهران با بهره گیری از خبره ترین و ماهر ترین نیروها در زمینه ی سرویس و تعمیر کولر گازی به صورت کاملا حرفه ای ( در اسرع وقت) شناسایی کرده و در جهت تعمیر خرابی آن اقدام می نمایند.
همانطور که میدانید فرسودگی قطعات، استفاده ی طولانی مدت از کولر گازی و عدم سرویس به موقع آن و قدیمی بودن کولر گازی از جمله علت خرابی است در کولر گازی رخ بدهد و نیاز به تعمیر کولر گازی در تهران داشته باشد

برای مشاوره و هماهنگی خدمات تعمیر انواع کولر گازی در تهران با شماره 09337752882 تماس بگیرید


کولر گازی یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین سیستم های سرمایشی محسوب می شود که طرفداران فراوانی را به خود جذب کرده است. همانطور که میدانید خراب شدن کولر گازی در اوج گرمای تابستان، کاری سخت و مشکل ساز است. از این رو بایستی سرویس و تعمیر آن در زمان خاصی انجام گیرد تا با هیچ مشکلی برخورد نکنید. از طرف دیگری تعمیر آن کار هر کسی نیست و به متخصص خبره و حرفه ای نیازمند است. چنانچه تعمیر این وسیله ی پرکاربرد به دست تعمیرکاران کاربلد و ماهری انجام نشود سبب خسارت و خرابی بیشتر دستگاه می شود.
گروه فنی مهندسی آرین برودت که دارای سالها تجربه در زمینه تعمیر موتور خانه و تعمیر چیلر در تهران است خدمات نصب و تعمیر کولر گازی در تهران و سرویس انواع کولر گازی را هم انجام میدهد
در واقع سرویس کولر گازی بایستی هر ساله قبل از راه اندازی مجدد آن انجام شود. چنانچه این عمل به درستی انجام  نگیرد موجب کاهش ظرفیت آن و عدم بازدهی مناسب کولر گازی می شود. در صورتی که سرویس و تعمیر کولر گازی به خوبی انجام نشود منجر به خرابی بیشتر و دیگر قطعات آن خواهد شد.
سرویس کولر گازی یکی از مهم ترین و اصلی ترین راه حل های مهم و اساسی در تعمیر کولر گازی به شمار می آید. از این رو سبب شده تا قطعات که خراب و فرسوده شده اند، یا اینکه کولر گازی آسیب دیده باشد را به سرعت تشخیص دهند و اقدام به تعمیر آن کنند

 
تعمیر کولر گازی در تهران با کمک کارشناسان متخصص تاسیسات حرارتی برودتی
شایع ترین مشکلات رایجی که در کولر گازی ممکن است اتفاق بیفتد و نیاز به حضور تعمیر کولر گازی در تهران باشد عبارت اند از:
•    * فیلتر هوا کثیف شده است. فیلتر هوا جزو اصلی ترین قطعات کولر به شمار می رود. در صورت کثیف شدن فیلتر سبب عملکرد ضعیف دستگاه می شود.
•    * کاهش سرما جزو شایع ترین مشکلات کولر گازی است که اصلی ترین دلیل آن، نشتی کولر گازی است و تعمیر آن را به تعمیر کولر گازی در تهران بسپارید.
•    * فن بیرونی ( کندانسور ) به درستی کار نمی کند. در واقع وظیفه ی اصلی این فن، انتقال گرما به فضای بیرونی خانه است. چنانچه فن به درستی کار نکند سیستم سرمایشی آن مختل می شود.
•    * برد الکتریکی خراب شده است و موجب شده تا دستگاه خاموش شود یا عملکرد دستگاه به خوبی کار نکند.
•    * گاهی اوقات به طور خودکار کولر گازی روشن و خاموش می شود، اصلی ترین علت آن مشکل از سیم کشی است. سیم کشی نادرست سبب خسارات جبران ناپذیری و گاهی اوقات حتی منجر به آتش سوزی می شود.
•    * و …

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است چنانچه تا به حال اقدام به عیب یابی و تعمیر کولر گازی نکرده اید، خودتان به تنهایی دست به تعمیر آن نزنید. زیرا ممکن است خسارات جبران ناپذیری مانند سوختگی و خرابی هرچه بیشتر کولر گازی شود یا سلامت شما را به خطر بیندازد.
جهت انجام سرویس و تعمیر انواع کولر گازی می توانید با کارشناسان خبره و متخصص ما در تعمیر کولر گازی در تهران تماس حاصل فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی نمایند.