سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره و حفاظ ساختمان

مشخصات و مزایای پنجره های pvc

در مورد مشخصات و همچنین مزایای به کار گیری و جایگزینی در و پنجره های pvc " " در قیاس با سایر نمونه هایی که هم اکنون از آن استفاده می شود مانند در و پنجره های آلمینیومی و چوبی به چه نکاتی می توان اشاره کرد ؟ 

هنگامی که ما پنجره آلمینیومی را مورد استفاده قرار می دهیم ، بایستی هزینه ای را طی سال ها ، بابت اتلاف انرزی به خاطر هدر رفتن آن پرداخت کنیم .اما با استفاده از پروفیل های " pvc " برای مصرف در و پنجره و شیشه های دو جداره زمانی که به حد مجاز برسیم ، در مدت دو سال ونیم می توانیم هزینه ی اولیه این پنجره ها را بگذاریم در جیبمان و صرفه جویی کنیم و از آن به بعد هم هرگز مبلغی هم بابتش پرداخت نکنیم . البته نه اینکه پنجره را باز بکنیم ، وقتی حفاظ پنجره یا خود پنجره بسته است محاسبه جهت اتلاف حرارت شروع می شود و خلاصه رال ها را در عرض ماه اگر حساب کنیم به مبلغ خوبی می رسیم و در سبد اقتصادی خانواده هم صرفه جویی کرده ایم . حتی در صورتی که روز به روز قیمت انرژی بالا رود باز هم مقرون به صرفه است و پس انداز کرده ایم . مزیت های این نوع پنجره ها عبارتند از : صرفه جویی انرژی ، بی نیازی از رنگ به شکلی که همیشه همان طور می مانند ، عدم زنگ زدگی و پوسیدگی در محیط های رطوبتی یا خشک ، قابلیت های بالاتر نسبت به آلمینیومو چوب ، استفاده از این محصول باعث خارج شدن چوب از چرخه تولید پنجره و در نتیجه حفظ جنگل ها نیز خواهد شد .

ببینید باید اضافه کنم ، این در شرایطی است که آلومینیوم امروز در جهان قیمتش رو به افزایش است و استحصالش هم مشکل ، تا حدی که به جایی می رسیم که استفاده از آن برای در و پنجره صرف نمی کند خوب پس تاثیرش در اقتصاد کلان هم معلوم است .ما مواد اصلی نفتی را داریم و از آ ن "pvc " برای ساختن در و پنجره استفاده کنیم .

حفاظ آهنی قابل نصب روی پنجره دوجداره upvc است