سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب و پنجره و حفاظ ساختمان

ساخت حفاظ پنجره از 80 هزار تومان

ساخت حفاظ پنجره در تهران ارزان تر از همه جا فقط از متری 80 هزار تومان در شهر تهران به دلیل شلوغی بسیار زیاد، لزوم حفاظت از منازل و ساختمان ها و افزایش امنیت آن ها مساله ای بسیار مهم برای صاحبان آن ها به شمار می رود. درب های آکاردئونی برای حفاظ پنجره و درب ها گزینه بسیار مناسبی برای حفاظت از آن ها در شهر تهران است که به دلیل مقاومت بالا و ساختار آهنی مستحکم آن ها مورد استقبال و استفاده بسیاری از مالکان و صاحبان منازل و ساختمان ها شده است. درب آکاردئونی غرب تهران که در محدوده مناطق غربی تهران استفاده می شود انتخاب ایده آلی است که ساکنان این مناطق در شهر تهران بتوانند آسایش و آرامش خاطر را به هنگام نبودشان در منازل و محل کار داشته باشند.

صنایع فلزی آریا سازنده انواع نرده حفاظ آهنی ساختمان در طرح های فرفورژه ، مدرن،متحرک و ساده در تهران
حفاظ پنجره یکی از عواملی است که می تواند علاوه بر زیبایی منزل در افزایش امنیت آن نیز تاثیرگذار باشد. حفاظ پنجره ها را در انواع مختلفی می سارند. از پرکاربردترین حفاظ پنجره ها می توان به حفاظ های فلزی (حفاظ های قدیمی)، حفاظ استیل (عدم زنگ زدگی)، حفاظ چوبی (زیبایی خاص)، حفاظ شبه چوب و ... اشاره نمود.
بررسی انواع حفاظ پنجره

  هزینه ساخت حفاظ پنجره آهنی

پنجره عضو جدایی ناپذیر در ساخت خانه ها و محیط های مختلف می باشد. از دیرباز تا کنون پنجره در ساختمان ها وجود داشته است فقط با گذشت زمان نحوه ی ساخت و مکان قرارگیری آن متفاوت شده  است. در این میان نصب حفاظ پنجره باعث می شود تا علاوه بر حفاظت از شیشه ها و اعضای مختلف پنجره باعث افزایش ایمنی منازل نیز شود.

حفاظ پنجره ها را در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می کنند. در ساخت حفاظ  عوامل معتدی می توان تأثیرگذار باشد. حفاظ پنجره علاوه بر زیبایی باید استحکام و مقاومت بالایی نیز داشته باشد تا در برابر ورود عوامل خارجی به خانه بتواند موثر بوده و جلوی ورود آن ها را بگیرد.

 حفاظ پنجره ساختمان آهنی


انواع حفاظ پنجره

همانطور که گفته شد شرکت های مختلفی در زمینه تولید حفاظ پنجره فعالیت می کنند. این شرکت ها حفاظ پنجره ها را در طرح های مختلفی مانند حفاظ پنجره فرفورژه ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم برخی از این انواع حفاظ پنجره را مورد بررسی قرار دهیم.

حفاظ های فلزی از قدیمی ترین حفاظ های مورد استفاده در پنجره ها می باشند که  به دلیل مقاومت بالا و افزایش امنیت خانه ها هنوز کاربرد فراوانی دارند.

حفاظ استیل پنجره یکی از پرکاربرد ترین انواع حفاظ های مورد نظر در بازار می باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از حفاظ استیل ضد زنگ بودن آن ها می باشد که با توجه به کاربرد آن در محیط بیرونی خانه ها و روی پنجره بسیار مفید می باشد. این حفاظ ها در برابر انواع عوامل محیطی مقاوم هستند. حفاظ استیل پنجره به دلیل براق بودن جنس استیل نور خورشید  که از پنجره به خانه می تابد را کم نمی کند.
  ساخت حفاظ پنجره آهنی

حفاظ های آکاردئونی به صورت آکاردئون باز و بسته شده و دارای سیستم تاشو می باشند. به دلایل ویژگی های خاص این حفاظ ها را بیشتر برای پنجره های بزرگ با سطوح وسیع شیشه مورد استفاده قرار می گیرند.

حفاظ های شبه چوب به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آتش سوزی اهمیت ویژه ای یافته اند. این حفاظ ها به سرعت گرد و غبار محیط را به خود جذب کرده و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. حفاظ های شبه چوب با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به حفاظ های چوبی در بازار یافت می شوند.

عموم مردم برای حفاظ پنجره منزل خود به سراغ حفاظ های چوبی می روند. حفاظ های چوبی علاوه بر زیبایی خاصی که دارند به خوبی می توان آن ها را با دکوراسیون منزل تطبیق داد. ب دلیل جذب بالای رطوبت استفاده از این حفاظ ها برای پنجره آشپزخانه و سرویس بهداشتی توصیه نمی شود.

مدل حفاظ پنجره آهنی
 

حفاظ پنجره های دو جداره

حفاظ پنجره دو جداره در مدل های مختلفی و معمولاً از جنس قوطی آلومینیومی ساخته  می شوند که زیبایی خاصی به منزل شما می دهند.

با توجه به همه گیر شدن استفاده از پنجره دو جداره حفاظ های این پنجره ها نیز در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که با توجه به جنس و نوع پنرجه دوجداره می توانیم از آن ها استفاده نماییم..

 جنس استیل برای حفاظت از پنجره دو جداره بسیار مناسب بوده زیرا با مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی باعث می شود تا طول عمر پنجره بالاتر برود.

 تلفن تماس برای سفارش ساخت حفاظ پنجره آهنی در تهران و کرج

09126215957

آلومینیوم سازی در اصفهان